CONDICIONS DE COMPRA, ENVIAMENT, CANVIS I DEVOLUCIONS.

 

Temps de lliurament de les comandes.

A Himalayan Paradise tramitem de dilluns a dissabte, totes les comandes rebudes abans de les 12:00 am.

Processem comandes per a Espanya (Península, Illes Balears, Illes Canàries, i Ciutats Autònomes de Ceuta i Melilla), Portugal (continental) i Andorra. Per a comandes fora d'aquestes zones contactar amb nosaltres.

Enviem les comandes de dilluns a divendres en opció 24/48 hores (enviaments peninsulars) a través de les missatgeries Correus Express o GLS (depenent de l'article i lloc de destinació).

El temps de lliurament per a comandes de les Illes Balears, Illes Canàries, ciutats autònomes de Ceuta o Melilla i Andorra és de 3-6 dies.

Els temps de lliurament esmentats es basen en dies laborables.

Tots els enviaments es realitzen un cop certificats els pagaments corresponents.

 

Preus dels enviaments.

Espanya (Península i Balears):

Preu per enviament 8,95 €                   Enviaments gratuïts a partir de 80 €

 

Illes Canàries, ciutats autònomes de Ceuta i Melilla, i Andorra:

Preu per enviar 29,95 € (Inclouen despeses de transport i el DUA d'exportació i no inclou el despatx de la mercaderia en duana pel DUA d'importació o Aforament, que haurà de ser abonat pel client al lliurament del paquet)

És necessari el DNI dels residents a les Illes Canàries, Ceuta o Melilla per poder realitzar els enviaments.

 

Portugal (continental):

Preu per enviament 10,95 €                   Enviaments gratuïts a partir de 100 €

 

Recollida a la botiga gratuïta.

Existeix la possibilitat de recollir la teva comanda de manera gratuïta a la nostra botiga física de Barcelona:
Himalayan Paradise
C/ Torrent de l'Olla, 186
08012 - Barcelona

Només has de seleccionar l'opció de "Recollida a botiga" en el moment de tramitar la teva comanda.
En aquest cas el temps d'entrega de la comanda és de com a màxim 24 hores des de la recepció del mateix (sempre en dies laborables).


Formes de pagament.

Totes les comandes que es fan automàticament a la botiga en línia de HIMALAYAN PARADISE es paguen amb targeta de crèdit en el moment de la compra.

Per realitzar una compra amb un altre mètode de pagament, si us plau posa't en contacte amb nosaltres (pay-pal i contra reemborsament tenen càrrecs afegits).

Per a articles especials (mobles, estàtues grans, o altres productes) s'accepta el pagament per transferència bancària i/o mitjançant una compra directa a la nostra botiga física (Carrer Torrent de l'Olla 186 de Barcelona)

 

Canvis i devolucions.

En cas de no estar satisfet amb l'elecció que has realitzat, pots tornar o canviar la teva comanda en un termini de 14 dies naturals des de la recepció del mateix. En aquest cas, totes les despeses d'enviament derivades de la devolució o canvi seran a càrrec del client.

No es canviarà cap producte ni es tornarà el seu import fins haver-lo rebut i haver verificat que el o els productes, els embalatges i el contingut original de la comanda es troben en perfectes condicions.

Les compres efectuades des de dia 23 de novembre fins al 5 de gener, tenen un termini de devolució ampliat fins al 20 de gener.

 

Productes defectuosos i incidències.

En el cas de producte defectuós, o error en la preparació o en l'enviament del producte, Himalayan Paradise assumirà els costos del canvi o devolució sempre que, el client deixi constància de la incidència o dany en el producte en l'albarà de lliurament, i es posi en contacte amb HIMALAYAN PARADISE en un termini no superior a 24 hores després de la recepció de la comanda.

Un cop preparat i enviat el producte, en el cas de pèrdua o trencament de l'enviament, la responsabilitat és de l'empresa de missatgeria.

Ni HIMALAYAN PARADISE, ni les empreses de missatgeria contractades es fan responsables dels possibles errors en les dades d'enviament indicats pel client en el moment de la compra.

En el cas de no rebre una comanda en el termini indicat, es durà a terme una investigació, juntament amb l'empresa de missatgeria, que pot durar fins a 14 dies hàbils. Durant aquest període no s'efectuarà cap reenviament, abonament o canvi de la mercaderia extraviada.